Markeingo valdymo pagrindai,Kotler,Keller,rinkodaraLeidykla Logitema
Marketingas, rinkodara knyga
Marketingo valdymo pagrindaiKotler marketingasMarketingas, rinkodara knyga

Marketingo valdymo pagrindai

Knyga: (Išparduota)

ISBN: 9789955985266
Puslapių skaičius: 436 psl.
Išleidimo metai: 2007
Viršelis: Minkštas
Barkodas: 9789955985266
Formatas: 19×23 cm
Autorius: Philip Kotler, Kevin Lane Keller
Vertėjas: Vilma Kačerauskienė
Redaktorius: moksl. red. prof. dr. Regina Virvilaitė, doc. dr. Jurgita Stravinskienė

Neturime

Produkto kodas: 9789955985266 Kategorija:

Produkto aprašymas

Tai adaptuotas Filipo Kotlerio (Philip Kotler) ir Kevino Leino Kelerio (Kevin Lane Keller) knygos „Marketingo valdymas“ („Marketing Management, 12th editon“) leidimas. Kaip ir ankstesnieji leidimai, trečiasis „Marketingo valdymo pagrindų“ leidimas yra skirtas padėti įmonėms, grupėms bei individualiems asmenims pritaikyti savo marketingo strategiją ir valdymą prie XXI amžiaus rinkos. Taip pat jis skirtas dėstytojams, kurie  remdamiesi autoritetingais šaltiniais siekia išdėstyti marketingo valdymo teorijos ir praktikos kursą. Tekstas yra gana glaustas, todėl juo patogu naudotis ne tik teorinių, bet ir praktinių užsiėmimų metu, modeliuojant situacijas bei įgyvendinant projektus.

Papildoma informacija

Pavidalas

Virtualus, Knyga

Atsiliepimai

Atsiliepimų dar nėra.

Būkite pirmas aprašęs “Marketingo valdymo pagrindai”